השר ביטון רמז: נקבל את הפסיקה של בג"ץ

המהדורה המרכזית No Comments on השר ביטון רמז: נקבל את הפסיקה של בג"ץ

השר חיים ביטון לאבי מימרן ב'מהדורה המרכזית' בקול חי: "ש"ס בעד פשרות והבנות, לא חוכמה לחוקק דברים שאחרי זה יתבטלו. דרעי פעל לעשות את חוק הסבירות בהסכמה מאותה סיבה – יש בית משפט ודינא דמלכותא דינא"

צילום: Olivier Fitoussi/Flash90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

השר במשרד החינוך, חיים ביטון שוחח הערב (שני) עם אבי מימרן במהדורה המרכזית. "הממשלה הזו הביאה תקציבים חשובים מאוד למגזר החרדי", אמר ביטון. "אני מרוצה מאוד מהפעילות במשרד החינוך".

על הדיונים בבג"ץ: "פסילת חוק יסוד זה נושא מורכב מאוד. זה עוד לא היה בהיסטוריה שלנו. הוא ישפיע על המשך קיומה של המדינה. אין לנו שופטים משלנו. ש"ס בעד פשרות והבנות. לא חוכמה לחוקק דברים שאחרי זה יתבטלו. דרעי פעל לעשות את חוק הסבירות בהסכמה מאותה סיבה. יש בית המשפט ודינה דמלכותא דינה".

על הבחירות בבית שמש: "אנחנו מסתכלים על בית שמש כעיר מאוד משמעותית וחשובה לציבור החרדי, עיר שמתרחבת ומתפתחת. אני מזכיר לך שמשה אבוטבול הוא זה שהביא את בית שמש למקום שהיא נמצאת בה היום. תכיר את המספרים של בית שמש לעומק ותבין שש״ס מחזיקה את מספר הקולות הגדול ביותר יותר מאגו״י ומ׳דגל׳. אני מודיע לך שמשה אבוטבול ייבחר לראשות העיר, לא יודע להגיד לך אם זה יקרה בסיבוב הראשון או בסיבוב השני. יש לו תמיכה חזקה ורחבה מכלל המגזרים בעיר".



0 תגובות